dimarts, 3 de març del 2009

Visió_1.Extret.

Amb aquest extret de Madera de lider, Mario Alonso Puig, Ed. Empresa Activa, Pags 75-76; començo una serie de quatre sobre la importancia de tenir una visió tan si parlem d'un projecte de la mena que sigui : empresarial, social, familiar o relacional com si parlem d'una persona concreta en ella mateixa per orientar la própia vida.
" Una visió no és un concepte ni tan sols un desig. És un somni, una vivència que ens atreu i ens ajuda a donar allò millor de nosaltres mateixos. Una visió és allò que permet que la gent comú aconsegueixi un resultat extraordinari. Les “ales de la intel·ligència” es despleguen per elevar les persones a l'altura d'un somni, com ens recorda Marina. Les possibilitats que té una persona de desplegar al màxim els talents que te depenen de cap on mira. Si mira cap allò que diu la memòria, les seves experiències i, sobretot, el sentit que els hi hagi donat, només podrà assolir una extensió d'allò que fins ara ha obtingut. En canvi, si és la seva imaginació la que és mou, aleshores podrà arribar no només fins allà on és raonable, sinó també fins allà on és possible.
La visió és una experiència, és una vivència per portar aquí, allò que la imaginació em permet veure més enllà. El procés no és automàtic i com l'esbós d'un quadre demana que treballem sobre la tela per crear una obra d'art, la nostra visió passarà de una borrosa il·lusió a una cosa tremendament tangible."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada