dijous, 5 de març del 2009

Atrevir-se a dir.

Encara que tenia previst seguir amb la serie sobre les visions fins arribar a les quatre que tinc programades, he decidit avui fer un petit parèntesi perquè llegint el diari he trobat una pista, seguint la pista he trobat un exemple de liderat, en aquest cas de liderat d'opinió. Un dels meus objectius en aquest bloc és buscar exemples. Hi ha diverses actituds que fan un lider. Un lider ha de ser valent i atrevir-se a dir allò que no volem sentir perquè és dolorós o punyent. Però que al capdavall és millor saber perquè és la única manera de prendre decisions realistes. Com anècdota sentimental dir que el senyor Marcel Coderch és nascut al meu poble que si bé no és un argument a favor dels seus, a mi, em fa gracia. Els seus dos escrits sobre l'economista Hyman Minsky son de lectura obligatòria per tenir una visió realista encara que dura sobre la crisi actual. A partir d'avui seguiré el seu bloc que té un nom que m'entusiasme i que correspon a un dels meus objectius tan a alhora d'escriure aquest bloc com en la meva tasca professional : Construint futur.
Ho trobareu a :

1 comentari:

  1. "Un lider ha de ser valent i atrevir-se a dir allò que no volem sentir,... però és millor saber perquè és la única manera de prendre decisions realistes."

    Ai Xavier, Xavier,...bingo

    ResponElimina